Az új Rossmann ecommerce chatbot tökéletesíti a vásárlói élményt

Az online tér kiélezett versenyhelyzetében minden lehetőséget meg kell ragadni, hogy a vásárlók a lehető legjobb élményben részesüljenek.
A világ legsikeresebb webáruházai pedig pontosan tudják, hogy ez nem csak a megrendelés leadásának pillanatáig tart, hanem az azt követő időszakra is ugyanúgy vonatkozik. Tehát az ügyfélszolgálat gyors és pontos munkája elengedhetetlen.

 

Ezért nagy örömmel jelentjük, hogy a Bobblo e-commerce ügyfélszolgálati chatbotunkat a Rossmann is bevetette!
Így ügyfelei a Messenger segítségével akár az éjszaka közepén is azonnal választ kaphatnak kérdéseikre. Tapasztalataink szerint erre nagy szükség is van, hiszen a megkeresések 34%-a ügyfélszolgálati időn kívül érkezik!

Mitől jobb megoldás a Bobblo chatbot rendszer, mint a hagyományos ügyfélszolgálati megoldások?

Attól, hogy több különböző integrált alkalmazás funkcióit összesíti, illetve képes felismerni a felhasználók kérdéseit és proaktívan megválaszolni azokat – emberi segítség nélkül. Márpedig a magyar nyelv szépségéből adódóan ugyanaz a kérdés legalább egy tucat variációban feltehető. Például, ha kíváncsi vagyok, hogy mikor kapom meg a megrendelésemet, kérdezhetem azt, hogy “Hol tart a csomagom?”, vagy hogy “Mikor kapom meg?” – akár alany nélkül is.

 

A chatbot technológiájának köszönhetően nem jelent problémát, hogy felismerje a különböző megfogalmazásokat, és minden fenti példa esetében felajánlja a felhasználónak a “Rendelés követése” funkciót.

A bot nem csak azt érti meg, ha a megrendelésből egy kimaradt termékről kérdezünk vagy a Rossmanó programról érdeklődik a vásárló, de még a frusztráltságot is méri. Így, ha egy speciális helyzet adódik, amiben már a chatbot nem képes segítséget nyújtani, azonnal egy ügyintéző segítségét ajánlja fel. Ez a különleges figyelem pedig még egy nehéz helyzetben is képes növelni az ügyfélélményt.

 

A Rossmann egy olyan felhasználóbarát megoldást keresett, ami egyszerre veszi figyelembe az egyedi igényeit, képes csökkenteni az ügyfélszolgálati munkatársakra nehezedő terhet és kiszámítható módon skálázható. Ezért is esett a választás a chatbotunkra. A Bobblo chatbot rendszer a Rossmann közreműködésével már több, mint 350.000 magyar felhasználónak nyújtott segítséget összesen 3,5 millió interakció alkalmával.

 

 

________________________________________________________________________

Ha nem szeretnél lemaradni a RoboRobo Chatbot Studioval kapcsolatos legfrissebb hírekről, kövess be minket LinkedInen: