333.333! Meredeken nő az e-commerce bot felhasználói számunk

Legutóbb novemberben írtunk arról, hogy az Extreme Digital ügyfélszolgálati chatbotja elérte a 150 000 felhasználót – a legújabb mérföldkövet most a Bobblo e-commerce chatbot rendszerben elért 333.333 felhasználó jelenti. Chatbot rendszerünk ráadásul nem csak népszerűbb lett, de folyamatosan fejlődött is – megmutatjuk, mi mindennel bővült a rendszer az elmúlt hónapokban!

 

A többszázezres felhasználóbázis és a rengeteg megoldott eset nem csak azt jelzi, hogy milyen sikeres a chatbot rendszer, hanem a továbbfejlesztési lehetőségek alapja is. A RoboRobo fejlesztői folyamatosan elemzik a rendszer működését, és figyelik, hogy mit érdemes továbbfejleszteni, mivel érdemes kiegészíteni a szolgáltatásokat.

 

A bot ennek megfelelően az elmúlt hónapok során is rengeteg új funkcióval bővült, amivel egyre több területen segíti az ügyintézők munkáját.

 

Készletellenőrző

A chatbotban található Készletellenőrző egy terméknév vagy azonosító megadása után mutat adatokat az adott termékről egy grafikus felületen. A termék adatlapján méret szerint ellenőrizhetjük, hogy melyik áruházban van készleten az adott termék, vagy hogy online elérhető-e. Szintén a termék adatlapon keresztül használható a könyvjelző funkció, így akár el is menthetjük magunknak a kiszemelt terméket, amit a chatbot szöveges üzenet formájában küld el nekünk a beszélgető felületen.

 

Önkiszolgáló menü bővítés

Az Önkiszolgáló menüpontokon keresztül intézhető ügyek sorát is folyamatosan bővítjük. A chatbotban korábban is elérhető Sérülten érkezett termék bejelentése funkción túl további opciókkal egészült ki a lista: a 14 napos elállási szándék bejelentése űrlappal, a Rossz méretű termék bejelentő űrlappal és a Rendelés lemondása űrlappal is. Emellett több olyan folyamattal is bővült a rendszer, mellyel könnyedén ellenőrizhetjük, hogy mi a teendőnk, ha rossz terméket rendeltünk, vagy, ha korábban vásárolt termékünk meghibásodott – mindezt a nap 24 órájában. Az ide befutó hibajegyeket pedig automatikusan továbbítjuk az Ügyfél integrált CRM rendszerébe.

IVR kapcsolás

IVR-ból való chatbotba terelés szintén egy olyan pont, ami több ezer új felhasználót jelent havonta, hisz miután a felhasználók tudomást szereztek a chatbotról nagy eséllyel ide térnek vissza, ha legközelebb valami problémájuk akad.

 

Bot intelligencia

A fenti funkciókat egészíti ki a folyamatosan bővített chatbot intelligencia. A monitorozás és kutatás eredményeképp egyre több ügyben tud tájékoztatást és segítséget nyújtani a chatbot, vagy épp egyre jobban tudja felmérni azt, hogy mi az a pont, mikor már élő ügyintéző kapcsolását kell javasolni a felhasználónak.

 

Mint látható tehát, a siker mögött megfeszített munka áll – ezért is vagyunk különösen büszkék arra, hogy ennyire eredményesek a chatbotjaink.

 

________________________________________________________________________

Ha nem szeretnél lemaradni a RoboRobo Chatbot Studioval kapcsolatos legfrissebb hírekről, kövess be minket LinkedInen: