IKEA Chatböt és a Decathlon AI a BotVlog új részeinek főszerepében
A Decathlon színeiben debütált chatbotunk, valamint bemutattunk egy koncepciót arról, hogy egy bútor áruház hogyan segíthetné vásárlóit egy chatbottal.
A Decathlon színeiben debütált chatbotunk, valamint bemutattunk egy koncepciót arról, hogy egy bútor áruház hogyan segíthetné vásárlóit egy chatbottal.
Bobblo e-commerce chatbotunk már a Decathlon vásárlóit is segíti ügyeik elintézésében és kérdéseik megválaszolásában! Ismerd meg, milyen modulok fértek be chatbotunk kezdőcsapatába a sportszeráruház esetében.
Az Extreme Digitalnál mutatkozott be a RoboRobo Chatbot Studio legújabb technológiája. Az áruház Facebook-felhasználóinak ezreit aktivizálta sikerrel a játék, ennyi sütivel még Tóbiás, a játék főszereplője is megelégedett.
Az Extreme Digitalnál debütált legújabb technológiánk Süti futam néven! Tóbiással, a sütifaló pingvinnel már több tízezerszer siklottak a kampány keddi indulása óta.
Könyvmolyok lettünk és újabb mérföldkőhöz ért e-commerce chatbot rendszerünk. Nézd meg BotVlog szériánk legújabb részeit!
BotVlog sorozatunkban arra törekszünk, hogy informatívan, de mégis szórakoztatóan beszéljünk a chatbot technológiáról, illetve konkrét botjaink működéséről. A két új epizódban Yusuf, a RoboRobo Chatbot Studio vezető UX tervezője mutatta be olvasási asszisztens botunkat, a Booxlyt, valamint a Bobblo AI vérfrissítésen átesett megrendelés adatlapját.
Teljes cikk…
Megnyílt az OBOR Bank, a fiktív pénzügyi intézetünk! De miért foglalkozik egy chatbotokkal foglalkozó kutató és fejlesztő csapat kitalált bankokkal? Az ok nagyon egyszerű: így szeretnénk bemutatni, hogy a pénzügyi szektorban mi mindenre lehet képes egy banki lead-generáló chatbot!
Így hát létrehoztuk az OBOR Bankot (visszafele: ROBO), illetve annak teljes arculatát, hogy egy valóban létező bank hatását keltse. Ezáltal a felhasználók jobban átélhetik, hogy valóban milyen is lenne a saját bankjuk hasonló chatbotját használni.
A RoboRobo új, ingyenes chatbotja a rendszeres könyvolvasóknak segít – és mindenkinek, aki szeretne gyakrabban vagy többet olvasni.
Az Extreme Digital chatbotjának fejlesztését alapos kutatás előzte meg, ezért is jó látni, milyen komoly számokat produkál az Extreme Digital chatbotja – alig fél évvel a bevezetés után, mindenféle PR vagy fizetett reklámkampány nélkül.
Ugyanis hiába tűnik papíron jó ötletnek egy chatbot-bevezetés, ha kutatás hiányában élesítés után usability vagy funkcionális problémák miatt a felhasználók alig használják a megoldást.
Több mint 5000 fogyasztót kérdezett meg a Microsoft világszerte arról, mennyire fontos számukra az ügyfélszolgálat. A felmérés nem csak azt mutatta meg, hogy ma már szinte lehetetlen megtartani az ügyfeleket megfelelő színvonalú kiszolgálás nélkül, de arra is hozott példákat, merre érdemes előrelépnie egy-egy márkának.