IKEA Chatböt és a Decathlon AI a BotVlog új részeinek főszerepében
A Decathlon színeiben debütált chatbotunk, valamint bemutattunk egy koncepciót arról, hogy egy bútor áruház hogyan segíthetné vásárlóit egy chatbottal.
⛹️ Rajthoz álltunk a Decathlonnál is!
Ügyfélszolgálati asszisztens chatbotunkat a Decathlon szolgálatába állítottuk! Az erről szóló BotVlog-epizódban meglesheted a teljesen új készletellenőrző funkciót működés közben. A chatbot segítségével az árucsere kezdőlépései is pofonegyszerűvé válnak. Az izgalmas részletekért nézd meg a lenti BotVlog-epizódot!
🧰 Chatböt segít a bútor összeszerelésében
A legutóbbi BotVlog-epizódban egy IKEA-s chatbot koncepciót mutattunk be. Saját tapasztalatainkból kiindulva a bútorok összeállítása néha fejtörést okozhat még úgy is, hogy leírás segíti a munkálatok előrehaladását.
A koncepció chatbotban a grafikus felületnek köszönhetően papír felhasználása nélkül juttathatjuk el a userekhez az összeszerelési útmutatót. De ha ez sem elég, akkor összeszerelési videóval is segíthetjük a felhasználókat. Nézd meg a BotVlog részt, hogy a grafikus felületben rejlő lehetőségeket jobban megismerd!
Ha nem szeretnél lemaradni a RoboRobo Chatbot Studioval kapcsolatos legfrissebb hírekről, kövess be minket LinkedInen: