Elstartolt az Extreme Digital chatbotja!
Mérföldkőhöz ért mind az Extreme Digital, mind a RoboRobo: útjára indult az egyik legnagyobb magyar online elektronikai áruház Messenger-botja! Az Extreme Digital Facebook-oldalán keresztül elérhető chatbotot hamar igénybe is vették a felhasználók.
A bot célja, hogy enyhítse az ügyfélszolgálatra nehezedő terhelést azáltal, hogy segít az érdeklődőknek a leggyakrabban előforduló problémák megoldásában.
Az Extreme Digital chatbotja többek között az alábbi funkciókkal segít a felhasználóknak:
📦 Rendelés állapotának lekérdezése
🔔 A rendelés állapotának változásairól intelligens értesítések
⚠️ Sérülten, hiányosan vagy tévesen szállított rendelés bejelentése
🛠️ Garanciális ügyintézés menete
👨🔧 Márkaszervizek listája
✏️ Rendelés módosításának menete
🙋 Ügyintéző kapcsolása
✨ …és még rengeteg egyéb!
Az Extreme Digital chatbot további funkcióival hamarosan részletesebben is foglalkozunk a botblog.hu-n!
A chatbot egyik fő funkcióját képezi a rendeléskövetés is. Mindössze a rendelés azonosítóját kell megadnunk a chatbotnak, ami már küldi is annak aktuális állapotát. A rendelést be is követhetjük, így a bot értesítést küld, ha a státuszban változás történt.
Ha a chatbot valamiért esetleg nem tud a vásárló segítségére lenni, átkapcsolhatja őt az Extreme Digital egyik ügyintézőjéhez. A bot képes azt is detektálni, ha a felhasználó ingerült, ilyenkor automatikusan felajánlja az ügyintézőhöz való átkapcsolást.
A chatbotot integráltuk az Extreme Digital által használt Salesforce rendszerhez is, ahol az ügyintéző lekérdezheti a chatbot-felhasználó összes belsős adatát, rendelési információit, illetve ezen a felületen keresztül beszélgethet az átkapcsolt vásárlókkal.
Próbáld ki te is az Extreme Digital chatbotját: http://m.me/edigital