Elstartolt az Extreme Digital chatbotja!

Mérföldkőhöz ért mind az Extreme Digital, mind a RoboRobo: útjára indult az egyik legnagyobb magyar online elektronikai áruház Messenger-botja! Az Extreme Digital Facebook-oldalán keresztül elérhető chatbotot hamar igénybe is vették a felhasználók.

 

A bot célja, hogy enyhítse az ügyfélszolgálatra nehezedő terhelést azáltal, hogy segít az érdeklődőknek a leggyakrabban előforduló problémák megoldásában.

 

Az Extreme Digital chatbotja többek között az alábbi funkciókkal segít a felhasználóknak:

📦 Rendelés állapotának lekérdezése

🔔 A rendelés állapotának változásairól intelligens értesítések

⚠️ Sérülten, hiányosan vagy tévesen szállított rendelés bejelentése

🛠️ Garanciális ügyintézés menete

👨‍🔧 Márkaszervizek listája

✏️ Rendelés módosításának menete

🙋 Ügyintéző kapcsolása

✨ …és még rengeteg egyéb!

 

Az Extreme Digital chatbot további funkcióival hamarosan részletesebben is foglalkozunk a botblog.hu-n!
 
extreme digital chatbot
 

A chatbot egyik fő funkcióját képezi a rendeléskövetés is. Mindössze a rendelés azonosítóját kell megadnunk a chatbotnak, ami már küldi is annak aktuális állapotát. A rendelést be is követhetjük, így a bot értesítést küld, ha a státuszban változás történt.

 

Ha a chatbot valamiért esetleg nem tud a vásárló segítségére lenni, átkapcsolhatja őt az Extreme Digital egyik ügyintézőjéhez. A bot képes azt is detektálni, ha a felhasználó ingerült, ilyenkor automatikusan felajánlja az ügyintézőhöz való átkapcsolást.

 

A chatbotot integráltuk az Extreme Digital által használt Salesforce rendszerhez is, ahol az ügyintéző lekérdezheti a chatbot-felhasználó összes belsős adatát, rendelési információit, illetve ezen a felületen keresztül beszélgethet az átkapcsolt vásárlókkal.

 

Próbáld ki te is az Extreme Digital chatbotját: http://m.me/edigital