A Decathlonhoz igazolt ügyfélszolgálati chatbotunk!
Bobblo e-commerce chatbotunk már a Decathlon vásárlóit is segíti ügyeik elintézésében és kérdéseik megválaszolásában! Ismerd meg, milyen modulok fértek be chatbotunk kezdőcsapatába a sportszeráruház esetében.
🧠 E-commerce chatbot intelligencia
A chatbot intelligencia képes felismerni, azonosítani a felhasználók problémáját, és azonnali válasszal segíti a vásárlókat. Legyen szó arról, hogy elszakadt egy cipő, nagy lett a póló, egy termék elérhetőségéről érdeklődnek vagy ajándékkártyát szeretnének venni, a chatbot képes információval szolgálni a felhasználók számára.
Mivel a chatbot élő emberi közbenjárás nélkül kommunikál a felhasználókkal, így jelentősen csökkenteni az ügyfélszolgálat terheltségét, és mivel 0-24/7 elérhető, növeli az ügyfél-elégedettséget és a márkaértéket.
📦 Készletellenőrző
Ez az új funkció már vásárlás előtt is információt biztosít a chatboton keresztül. Ahelyett, hogy megnyitná a weboldalt vagy személyesen kellene meglátogatnia a legközelebbi Decathlon áruházat, a készlet ellenőrző modullal könnyedén tájékozódhatnak a felhasználók a termékek készleten lévő mennyiségéről. Ehhez elegendő, ha a chatbotnak elküldik a termék készlet azonostóját vagy a weboldalon található linkjét, vagy a grafikus felületen megadhatják a keresett termék megnevezését, márkáját vagy cikkszámát.
A grafikus felületen a Prefixbox keresőt integráltuk, hogy minél pontosabb találatokat jeleníthessünk meg a vásárlóknak.
✅ Jótállás/garanciális ellenőrzés
Az ügyfélszolgálatokat gyakran keresik fel jótállással vagy garanciális ügyintézéssel kapcsolatos kérdésekkel. Ilyenkor a vevő már valószínűleg egyébként is frusztrált, a konkrét ügyintézés pedig számos tényezőn múlik. Tehát gördülékenyen és egyszerűen kell az információt megszerezni a felhasználótól.
A jótállás ellenőrző űrlapon a felhasználók eldöntendő kérdések segítségével adhatják meg azokat az információkat, amelyek meghatározzák a garanciális ügyintézés módját. A grafikus felületnek köszönhetően az ügyintézésen felül a vásárlót az ügyintézés kapcsán releváns információkkal láthatjuk el.
📝 Önkiszolgáló menüpontok
Világszerte tapasztalt jelenség az online áruházak forgalmainak emelkedése, ezzel együtt a felhasználók térben és időben is egyre rugalmasabb ügyintézést és tájékozódási lehetőségeket igényelnek.
A Decathlon vásárlói chatbotunkon keresztül elérhető, grafikusan megjelenő önkiszolgáló menüpontok segítségével intézhetik ügyeiket megrendelésük kapcsán ügyintéző jelenléte nélkül.
Néhány példa az önkiszolgáló menüpontokra:
- Hiányosan érkezett a megrendelés
- Sérülten érkezett a megrendelés
- Rossz terméket rendeltem
- Elromlott a Decathlonban vásárolt termékem
Az önkiszolgáló formok segítségével a felhasználók adataikat egyszerűen megadhatják, és fotókat is mellékelhetnek az elkészített hibajegyhez. A megadott adatokat továbbítjuk a Decathlon CRM rendszerébe, és a back-office munkatársak azonnal hozzáláthatnak a probléma elhárításához.
🧑💻 Live agent kapcsolás
Vannak olyan speciális helyzetek, amikor a chatbot nem képes megoldani a vásárló problémáját. A vásárló érzékelhető frusztrációs szintjétől és türelmetlenségétől függően a chatbot ügyintézőt javasolhat, aki a Messengeren keresztül írásban veheti fel a kapcsolatot a felhasználóval. De nem muszáj a felhasználónak megvárnia, amíg a bot ügyintézőt hív, hiszen ezt akár ő maga is megteheti.
Próbáld ki te is a Decathlon chatbotját: http://m.me/decathlonmagyarorszag/
Ez tehát a Bobblo e-commerce chatbotunk kezdőötöse a Decathlon szolgálatában. Ha nem szeretnél lemaradni a chatbotjainkkal kapcsolatos legújabb tartalmakról, kövess be minket LinkedInen!