Chatbottal és előadással is jelen voltunk a CONTACT Konferencián!

2019. november 6. és 8. között zajlott a CONTACT, az ügyfélszolgálati szektor egyik legnagyobb szabású magyar konferenciája. A három napos eseményen több mint 40 neves hazai és nemzetközi ügyfélszolgálati szakember tartott szakmai előadást.

Az előadók között megtalálható Yusuf is, a RoboRobo vezető UX tervezője, aki előadásában azt mutatta be, hogy a chatbot technológia nem megfelelő használata hogyan okoz bosszúságot a felhasználókban, és miképp lehet ezt elkerülni. Ha téged is érdekel ez a téma, ajánljuk ide kapcsolódó botblog.hu cikkünket!

 

 

Kifejezetten a konferenciára fejlesztett chatbotunk is szolgálatot teljesített az esemény során, melyben a résztvevők többek között böngészhettek a programok között, bekövethettek előadásokat, kereshettek networking profilok között és létrehozhatták saját adatlapjukat, kérdezhettek az előadóktól, valamint értékelhetik is őket, és a funkciók listája csak folytatódik!

 

 

A chatbotok nyújtotta lehetőségekkel és előnyökkel a CONTACT Konferencia botja mellett a kiállított standunknál is megismerkedhettek az érdeklődők. Ügyfélszolgálati konferencia lévén olyan témákról beszélgettünk az érdeklődőkkel, hogy miképpen tud a chatbot technológia az ügyfélszolgálatok előnyére válni.

 

 

A CONTACT konferenciára készített chatbotunkról írt esettanulmányt természetesen itt a botblog.hu-n is közzétesszük hamarosan!