Webshop és az olvasás a BotVlog célkeresztjében

Könyvmolyok lettünk és újabb mérföldkőhöz ért e-commerce chatbot rendszerünk. Nézd meg BotVlog szériánk legújabb részeit!

 

BotVlog sorozatunkban arra törekszünk, hogy informatívan, de mégis szórakoztatóan beszéljünk a chatbot technológiáról, illetve konkrét botjaink működéséről. A két új epizódban Yusuf, a RoboRobo Chatbot Studio vezető UX tervezője mutatta be olvasási asszisztens botunkat, a Booxlyt, valamint a Bobblo AI vérfrissítésen átesett megrendelés adatlapját.
Teljes cikk…

bank chatbot

Saját bankot “nyitottunk”, hogy bemutassuk banki chatbot-intelligenciánkat!

Megnyílt az OBOR Bank, a fiktív pénzügyi intézetünk! De miért foglalkozik egy chatbotokkal foglalkozó kutató és fejlesztő csapat kitalált bankokkal? Az ok nagyon egyszerű: így szeretnénk bemutatni, hogy a pénzügyi szektorban mi mindenre lehet képes egy banki lead-generáló chatbot!

 

Így hát létrehoztuk az OBOR Bankot (visszafele: ROBO), illetve annak teljes arculatát, hogy egy valóban létező bank hatását keltse. Ezáltal a felhasználók jobban átélhetik, hogy valóban milyen is lenne a saját bankjuk hasonló chatbotját használni.

Teljes cikk…

Fél év alatt több mint 100 000 vásárlót segített az Extreme Digital chatbotja

Az Extreme Digital chatbotjának fejlesztését alapos kutatás előzte meg, ezért is jó látni, milyen komoly számokat produkál az Extreme Digital chatbotja – alig fél évvel a bevezetés után, mindenféle PR vagy fizetett reklámkampány nélkül.

Ugyanis hiába tűnik papíron jó ötletnek egy chatbot-bevezetés, ha kutatás hiányában élesítés után usability vagy funkcionális problémák miatt a felhasználók alig használják a megoldást.

 

Teljes cikk…

A téma a márkahűség és az ügyfélszolgálat a Microsoft globális felmérésében

Több mint 5000 fogyasztót kérdezett meg a Microsoft világszerte arról, mennyire fontos számukra az ügyfélszolgálat. A felmérés nem csak azt mutatta meg, hogy ma már szinte lehetetlen megtartani az ügyfeleket megfelelő színvonalú kiszolgálás nélkül, de arra is hozott példákat, merre érdemes előrelépnie egy-egy márkának.

 

Teljes cikk…

roborobo

Így dolgozik a RoboRobo otthonról!

Március elején egy egészen szokatlan, új élethelyzet köszöntött ránk a koronavírus-járvány hazai megjelenésével. Ez az új helyzet új kihívásokat állított, a tech cégek felvirágzása óta még nem volt soha hasonló méretű krízis.

 

Szerencsére azonban ez a szektor eddig rendkívül adaptívnak bizonyult, és így nem kellett leállnunk a munkával. Chatbot kutató és fejlesztő csapatunk is ugyanúgy pörög, mint eddig immáron otthonaink kényelméből!

Teljes cikk…