Csomagkövetés chatbot

Hol a csomagom? Megmondja a chatbot!

A RoboRobo-nál imádjuk az olyan kihívásokat, melynek során könnyebbé tehetjük az emberek mindennapjait a chatbotok segítségével. Folyamatosan kutatunk és fejlesztünk olyan megoldásokat, melyek a hasonló, hétköznapokban szinte mindenkivel előforduló helyzeteket és igényeket szolgálják ki.
 
Ennek a folyamatnak az eredménye többek között egy olyan chatbot megoldás is, mellyel minden eddiginél egyszerűbben követhetjük az úton lévő csomagjainkat!Teljes cikk…

Új funkciókkal gördült be a Sihuhu a Viberre!

Közel két éve indítottuk útjára első chatbotunkat, a Sihuhu MÁV vasúti menetrend botot, mely ezidáig kizárólag a Messengeren volt elérhető. A Sihuhu – alaposan megtervezett és fejleszett funkcióinak köszönhetően – hamar népszerű lett a felhasználóink körében.

 

A világ egyik legnépszerűbb csevegő platformját működtető Rakuten Viber is felfigyelt a Sihuhuban rejlő lehetőségekre, és felajánlották csapatunknak, hogy készítsük el a Sihuhu Viberen futó változatát. Az együttműködés célja az volt, hogy minél több felhasználó férhessen hozzá a menetrend chatbot hasznos funkcióihoz.

 Teljes cikk…

Így szerettessük meg az emberekkel a chatbotokat

A chatbotok megjelenésével megjelent egy újfajta mód az interakcióra: a botot egy sokkal természetesebb módon, üzenetírás útján tudjuk használni. Ez nagyobb fokú szabadságot ad a felhasználóknak, viszont ez a szabadság könnyen a visszájára is fordulhat.

 

A chatbot technológia rohamosan fejlődik, viszont közel sem határokat nélkülöző. Éppen ezért fontos, hogy helyén kezeljük a botokat, de ne csak mi, fejlesztők, hanem a felhasználóink is.

 

Az alábbiakban megvizsgáljuk, mit érdemes szem előtt tartani a legjobb chatbot felhasználói élmény érdekében!

Teljes cikk…

Nyomd meg a gombot: a Quick reply-ok szerepe a felhasználói élményben

A legszuperebb dolog a chatbotokban, hogy a technológia nagyfokú szabadságot biztosít – felhasználói és fejlesztői szempontból egyaránt. Kicsit olyan “Vissza a természethez!” élményt ad, hogy a problémámat – ahogy a való életben bárhol – szövegesen tudom elmondani, amire ugyanebben a formában kapok választ.
 

Minek korlátoznám ezt a szabadságot rideg, lelketlen gombokkal?! – merülhet fel a kérdés. De aggodalomra semmi ok, a Quick reply-ok csak hozzáadnak a felhasználói élményhez, mintsem hogy elvennének!
Teljes cikk…

Turing-teszt

Csapj be, ha tudsz! – 2. rész: Mi nem a Turing-teszt?

A Turing-tesztet leginkább a mesterséges intelligenciával szokták összekötni, maga Alan Turing is ezt tette. Vannak viszont kritikusok, akik szerint ez a megközelítés hibás, hiszen a gép által imitált viselkedés nem feltételez intelligenciát.

 

Az előző részben bemutattuk a Turing-teszt koncepcióját és folyamatát, most pedig megnézzük, hogy ez hatvan év távlatából milyen relevanciával bír, igazuk van-e a kételkedőknek, illetve hogy képesek lennének-e a chatbotok átmenni a próbán.
Teljes cikk…

Két új rész a chatbot videósorozatunkban!

Az év elején útjára indítottuk chatbot videósorozatunkat LinkedIn-en, melyben elsőként az általunk készített chatbotokat és azok sikerét mutatjuk be. E sorozat első két tagja a Sihuhu vasúti menetrend botunkat, valamint az Agymozgatót, az egyik legsikeresebb hazai chatbot játékot mutatja be.

 

A RoboRobo videótára most két új résszel is bővült. Ezek témája a V4 Future Sports Festival számára fejlesztett eredménykövető és információs chatbotunk, valamint a Mozimoji filmes kvíz-bot.

Teljes cikk…

Mondunk 10 okot, amiért egy chatbot jobb lehet, mint egy app

Mobilalkalmazást fejleszteni számos helyzetben előnyös, sok esetben viszont ma már van ennél egyszerűbb és kézenfekvőbb megoldás is. A Messengeres chatbotok megjelenésével az interakció egy teljesen új formája jelent meg.

 

Az alábbiakban összeszedtünk tíz okot, amiért érdemes lehet végiggondolni, hogy app helyett egy chatbotba ruházzunk be.

Teljes cikk…

Hogyan tartsunk fitten egy chatbotot?

Elsőre talán furcsának hathat, hogy egy chatbotnak is van edzettségi állapota. Pedig van! A chatbotok modern és lehetőségekkel teli eszközök, de ha nem figyelünk oda rájuk, az idők során könnyen elavulhatnak, és nem szolgálják többé ugyanolyan hatékonyan a funkciójukat. Ennek egyik oka a folyamatosan változó és növekvő felhasználói elvárás a chatbotokkal szemben.

 

Éppen ezért fontos, hogy időről időre gondoskodjunk róla, hogy a chatbotunk ugyanolyan friss és egészséges legyen, mint a munkába állásának első napján.

Teljes cikk…