4 eset amikor óriási segítség az emojik használata

Az emojik weboldalakon és elektronikus üzenetküldésben használt piktogramok és hangulatjelek. A mintegy ezer szabványosított karakter érzelmek, tárgyak, helyek, állatok, időjárási viszonyok stb. színes képi megjelenítését teszi lehetővé a szöveg részeként.

 

Az emojikat sűrűn használják a felhasználók a közösségi médiákban. Megfűszerezik és plusz értéket adnak a postjaikhoz, kommentjeikhez és üzeneteikhez. Az emojik megjelenítését támogatják az üzenetküldő alkalmazások is, így nyugodt szívvel használhatjuk az üzenetekben vagy a szöveges UI elemekhez.

Teljes cikk…

A Messenger kártya kreatív felhasználási lehetőségei

A chatbotok fejlesztésére lehetőséget biztosító instant üzenetküldő alkalmazások platformonként egyedi UI elemeket nyújtanak a programozók számára. Ebben a bejegyzésben az egyik kedvencemet szeretném kiemelni, a Messengeren elérhető Generic Template-et, amit az egyértelmű és félreérthetetlen hasonlósága miatt a továbbiakban csak kártyaként fogok nevezni.

Teljes cikk…

Hogyan készül egy menetrend chatbot?

A MÁV évente több mint 1 000 000 személyvonatot közlekedtet, és több százmillió utazást biztosít az utasainak. Ahogy a kritikus tömeg, úgy én is az Elvirát használtam, hogy megtudjam mikor, mennyi idő alatt és mennyiért juthatok el A-ból B-be. Az elvira.hu funkcionálisan tökéletesen kiszolgálta a felhasználót, minden információt megkaptunk, de a csapatunkkal úgy gondoltuk, hogy képesek vagyunk létrehozni egy saját szájízünk szerint kialakított, jobb felhasználói élménnyel rendelkező menetrend chatbotot. Így kezdtük meg a Sihuhu Máv menetrend bot fejlesztését.

Teljes cikk…