Fél év alatt több mint 100 000 vásárlót segített az Extreme Digital chatbotja

Az Extreme Digital chatbotjának fejlesztését alapos kutatás előzte meg, ezért is jó látni, milyen komoly számokat produkál az Extreme Digital chatbotja – alig fél évvel a bevezetés után, mindenféle PR vagy fizetett reklámkampány nélkül.

Ugyanis hiába tűnik papíron jó ötletnek egy chatbot-bevezetés, ha kutatás hiányában élesítés után usability vagy funkcionális problémák miatt a felhasználók alig használják a megoldást.

 

Teljes cikk…

A téma a márkahűség és az ügyfélszolgálat a Microsoft globális felmérésében

Több mint 5000 fogyasztót kérdezett meg a Microsoft világszerte arról, mennyire fontos számukra az ügyfélszolgálat. A felmérés nem csak azt mutatta meg, hogy ma már szinte lehetetlen megtartani az ügyfeleket megfelelő színvonalú kiszolgálás nélkül, de arra is hozott példákat, merre érdemes előrelépnie egy-egy márkának.

 

Teljes cikk…

roborobo

Így dolgozik a RoboRobo otthonról!

Március elején egy egészen szokatlan, új élethelyzet köszöntött ránk a koronavírus-járvány hazai megjelenésével. Ez az új helyzet új kihívásokat állított, a tech cégek felvirágzása óta még nem volt soha hasonló méretű krízis.

 

Szerencsére azonban ez a szektor eddig rendkívül adaptívnak bizonyult, és így nem kellett leállnunk a munkával. Chatbot kutató és fejlesztő csapatunk is ugyanúgy pörög, mint eddig immáron otthonaink kényelméből!

Teljes cikk…

ügyfélszolgálati stressz csökkentés chatbot

Chatbot segíthet az ügyfélszolgálati stressz csökkentésében!

Több évig dolgoztam vevő- és ügyfélszolgálaton, így tapasztalatból állíthatom, hogy az ügyfélszolgálati munka nap mint nap nagy megterhelést jelent. Egyszerre kell megfelelni a vállalati irányelveknek, koncentrálni és megoldani a felmerülő problémát, illetve megfelelően kommunikálni az ügyféllel.

 

Az ügyfelek jó része eleve feszülten keresi fel az ügyfélszolgálatot, a frusztrációjukat pedig gyakran az ügyintézőn, a vállalat képviselőjén vezetik le. Ezt a rengeteg folyamatos negatív impulzust pedig nagy kihívás megfelelően kezelni. 

Teljes cikk…

generic template messenger kártya kép

A dinamikus kártyaképek tesznek egy chatbotot igazán informatívvá!

A generic template az egyik leghasznosabb Messenger UI-elem. Praktikus, változatos és esztétikus, segítségükkel remekül átadható az információ a boton keresztül. A kártyák tetején található kép feltűnő és informatív, amely ráadásul színessé is teszi a beszélgetést.

Ezen kártyaképek remek tulajdonsága, hogy dinamikusan is létrehozhatók, ezzel pedig az egész chatbot élőbbé válik. Ebben a cikkben most bemutatok néhány olyan esetet, amikor remekül jöttek a dinamikus kártyaképek!

Teljes cikk…

chatbot vlog

Már elérhető a BotVlog első két epizójda!

A RoboRobo csapata remek chatbotok mellett érdekes tartalmakat is gyárt mindazoknak, akik érdeklődnek a chatbotok iránt, vagy kívácsiak, hogy mennyi lehetőség rejlik ebben a technológiában.

 

Ennek újabb állomása a BotVlog című műsorunk, melyben Yusuf, a RoboRobo vezető UX tervezője ül a kamerák kereszttüzébe, hogy beavassa az érdeklődőket chatbotjaink sikerének titkába!
Teljes cikk…

extreme digital chatbot ügyfélszolgálat

Így járul hozzá egy chatbot az ügyfélszolgálat tehermentesítéséhez!

A két hónappal ezelőtt útjára indult Extreme Digital chatbotot rögtön mélyvízbe dobtuk: az év legforgalmasabb időszakában, a karácsonyi bevásárlási szezon kellős közepén állítottuk a vásárlók rendelkezésére.

 

Ebben az időszakban az ügyfélszolgálat terhelése jelentősen megnövekszik, így minden segítség elkél, hogy a megnövekedett forgalom ne menjen az ügyfélélmény rovására. Most megnézzük, mekkora terhelést vállalt át az Extreme Digital chatbotja az első igazán forgalmas időszakában!

Teljes cikk…

quizgi kvíz chatbot

2019 a Quizgi éve: számos világbajnokságon futott az élő kvíz chatbotunk!

Legelőször a 2018-as budapesti Birkózó-világbajnokságon vetettük be Quizgi névre keresztelt élő kvízjáték chatbotunkat. A Quizgi azóta pedig megannyi sportág világeseményén szórakoztatta a közönséget.
 

2019-ben több különbözö sportág Magyarországon rendezett világbajnokságán is szolgálatot teljesített a kvíz-bot, elérve ezzel több ezer hazai és külföldi sportrajongót!
Teljes cikk…

extreme digital chatbot

Hogyan tettük igazán látványossá az Extreme Digital chatbotját?

A Generic template-k a Messenger-platform nagyszerű UI-elemei, használatukkal nem csak könnyebben értelmezhetővé, hanem vizuálisan vonzóvá is tehetjük az üzeneteinket. Korábban a botblog.hu-n is bemutattunk pár felhasználási ötletet.

 

Az Extreme Digital chatbotjánál maximálisan kihasználtuk a Generic template kártyák adta lehetőségeket. Statikus és szerveren generált képeket is alkalmaztunk, melynek köszönhetően jóval színesebbé tettük a chatbot kommunikációját!

Teljes cikk…

Contact konferencia chatbot

Ez a chatbot igazi társunk lehet egy konferencián!

November elején rendezték meg az ország egyik legnagyobb ügyfélszolgálati és HR-konferenciáját, amelyre nem csak előadással és kitelepüléssel, hanem egy rendkívül sokoldalú chatbottal is készültünk.

 

A CONTACT Konferenciára készített egyedi chatbotunkba számtalan hasznos és részletesen megtervezett chatbot-funkciót remekül kiegészítette a WebView ablakban megnyíló igényes grafikus felület. A következőkben ezeket fogom most bemutatni.

Teljes cikk…